بیش از ۱۰۰ هزار نفر در قالب كاروان راهیان نور به مناطق دفاع مقدس اعزام شدند
سنگر ولایت اردستان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

سردار مجتبی فدا روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین اظهارداشت: تشكیل بسیج ده ها میلیونی براساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و سند چشم انداز بسیج در قالب جذب، سازماندهی، آموزش و بكارگیری نیروها در دستور كار این نهاد در سالجاری قراردارد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بیش از 100 هزار نفر سال گذشته و ایام نوروز سالجاری در قالب كاروان راهیان نور به مناطق دفاع مقدس اعزام شدند.

وی همچنین به نامگذاری سال 91 به عنوان 'تولید ملی، حمایت از سرمایه و كار ایرانی' از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و اظهارداشت: فعالیت در راستای تحقق این شعار از دیگر برنامه های بسیج این استان است.

سردار فدا: بسیج ظرفیت و توانمندی كمك به سایر دستگاه های دولتی و مسئولان برای توسعه و ایجاد اشتغال را دارد.

وی تصریح كرد: بهره گیری از پتانسیل های موجود مانند بسیج های تخصصی مهندسین، پزشكان و دیگر واحدها برای این موضوع بسیار مهم است.

وی افزود: مقابله با جنگ نرم و هجوم همه جانبه دشمن در فضای مجازی، تقویت و ایجاد ارتباط شبكه شباب و اطلاع رسانی بین همه پایگاه و افزایش توانمندی بسیجیان برای حضور در فضای مجازی از دیگر اهداف بسیج این استان در سال جاری است.

سردار فدا تصریح كرد: كیفی سازی و توانمندسازی مدیران بسیج، اثر بخش كردن برنامه ها، تقویت اردوهای هجرت و جهادی، كمك به محرومیت زدایی، ارتقای كیفی و كمی اردوهای راهیان نور از دیگر برنامه های بسیج در سال جاری است.

وی با بیان اینكه توانمندسازی بسیجیان نقش ویژه ای در عمران و آبادانی كشور دارد، افزود: ساخت، اتمام و تكمیل 313 پایگاه بسیج مقاومت درسطح استان اصفهان و توسعه ورزش و همگانی كردن آن در سراسر استان با احداث سوله های صالحین از جمله پروژه های عمرانی بسیج در سال جاری است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به طرح احداث سوله های صالحین و سالن چندمنظوره در كنار هر حوزه بسیج اشاره كرد و گفت: در صورت واگذاری زمین مناسب توسط مسئولان هر شهرستان، ساخت این سالن های چند منظوره در دستور كار قرار خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 30578
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

پیج رنک